Pesma za ovaj vikend

субота, 12. децембар 2015.

More - More (1974)


More - More (1974)

Na Pedagoskoj akademiji 1972. godine Meri Cetinic susrece Slobodana M. Kovacevica, te zajedno osnivaju grupu "More" u kojoj Meri svira klavir i peva. Takodje je uz Kovacevica kompozitor i aranzer grupe. Grupa snima nekoliko singlica i album "More". Sam album, kao i naslovna numera postizu veliki uspeh. Ujedno, na  Splitskom festivalu grupa "More" ima 2 uspesna nastupa s pesmama "Gdje god da podjes" i "Samo simpatija". 1973. sa njima peva i Oliver Dragojevic. U grupi "More" takodje svoju karijeru zapocinje Dragoljub Milo Vasic poznatiji kao Jasmin Stavros. U 80-im godinama im se prudruzuje Tedi Spalato, koji svira gitaru i Remi Kazinoti na klavijaturama.

Prvi album, "More", snimljen je 1974. (Jugoton) i te godine postava grupe bila je sledeca:

Slobodan M. Kovacevic - Fender bas, vokal, kompozitor, aranzer
Meri Cetinic - prvi vokal, klavir, kompozitor, aranzer
Antonija Gerzelj - drugi vokal
Dragoljub Milo Vasic - bubnjevi
Tonci Dellazota - elektricna i akusticna gitara, vokal
Zvonko Boldin - Hammond orgulje, Hohner elektricni klavir, flauta, konge

Iste godine kada je izasao LP Jugoton je objavio kasetu ( Label:Jugoton – CAY 302 ) a Croatia Records je 2011 ( Label: 5961529 ) objavila istoimeni CD.
Na drugom albumu "More II" koji je izdat 1979. (PGP RTB) vokal je Slobodan M. Kovacevic.
1983. godine u grupi peva i zapocinje karijeru Doris Dragovic s kojom snimaju album "Hajde da se mazimo" nazvan po istoimenom hitu.

SINGLOVI:

“More” / “Zla djevojka” (Jugoton 1973.)
“Moj muz” / “Ti si moj san” (Jugoton 1974.)
“Bakalar” / “Ja cu plakati sama” (Jugoton 1975.)
“Ovo vrijeme” / “Ovo je moj bol” (Jugoton 1975.)
“Gdje god da podjes” / “Znam da ti nisi moj” (Jugoton 1975.)
"Kud se skitas, mala moja"/ “Ti si moja” (Jugoton 1976.)
“Samo simpatija” / “Ako jednom vidis suze” (Jugoton 1978.)
“Sami sebi mi smo krivi” / “Ti i ja bi mogli sve” (PGP RTB 1978.)

ALBUMI:

“More” (Jugoton 1974.)
“More” (PGP RTB 1979.)
“Hajde da se mazimo” (Jugoton 1983.)

Genre................: Chanson, Schlager
Source...............: Vinyl
Year.................: 1979
Codec................: LAME 3.96
Version..............: MPEG 1 Layer III
Quality..............: Insane, (avg. bitrate: 320kbps)
Channels.............: Stereo / 44100 hz
Tags.................: ID3 v1.1, ID3 v2.3, APE v2.000
Ripped by............: pparadiso on 27.7.2012
Included.............: NFO
Covers...............: Front Back

01. More
02. Sve moje zelje
03. To je dug put
04. Dok traje pjesma
05. Aerodrom
06. On je moj bol
07. Jutro
08. Budim se
09. Horizont

Playing Time.........: 39:07
Total Size...........: 89.59 MB
http://www.filefactory.com/file/7b0g36q7rbk7/More.by.pparadiso.rar

Нема коментара: