Pesma za ovaj vikend

петак, 5. мај 2017.

Gospoda Glembajevi - Ozvucenije (2004)

Gospoda Glembajevi - Ozvucenije (2004)


Kao i vecina nas u to vreme o ovoj grupi nisam znao mnogo, iako sam u glavnom gradu Crne gore provodio vecinu svojih skolskih raspusta a kasnije i godisnjih odmora kod svojih. Znao sam da je malo nesto svirao Vladimira Maras, tada ne nesto pozbat, i da je drugar mog brata Goran Vukadinovic iz VIS Gorenja bio u bendu jer su se druzili, posto je moj brat svirao u jednom Kolasinskim lokalnom bendu Vis "Galaksija"
Kasnije sam saznao da je Goran Vukadinovic ustvari brat osnivaca Gospode Glebajevih. Ovaj album sam isto nabavio dosta kasnije zahvaljujuci tom poznanstvu na "rezancu" kao i prvi album.
Govorili su da je Bend "fina kopija EKV" i sto se mene tice, to samo moze biti jako dobar kompliment, mada se za ovaj album ne moze govoriti o bilo kakvoj kopiji.

Srdja Vukadinovic - gitara i vokal
Ivan Marovic - klavijature
Nebojsa Miletic - bas gitara
Srdjan Zika TodoroviC - bubnjevi

Snimano u starom studiju muzicke produkcije RTCG
Tonac: Laslo Salgo

Genre................: Rock
Source...............: CD
Year.................: 2004
Ripper...............: Exact Audio Copy V1.0 beta 3 & Plextor CD-R PX-W241040
Codec................: LAME 3.96
Version..............: MPEG 1 Layer III
Quality..............: Insane, (avg. bitrate: 320kbps)
Channels.............: Stereo / 44100 hz
Tags.................: ID3 v1.0
Ripped by............: pparadiso on 19.5.2013
Included.............: NFO
Covers...............: Front

01. Dijamant
02. Dijete
03. Eeto
04. Euro
05. Himna ljubavi
06. Jos samo malo
07. Lane
08. Rujna
09. Shpiro
10. Trpljenja

Playing Time.........: 45:11
Total Size...........: 103.45 MB

• Use JDownloader for easier downloads •

Linkovi su u komentarima

1 коментар:

pparadiso је рекао...

http://www.filefactory.com/file/6mqbzpkes0aj/GG.2004.O.by.pparadiso.rar