Pesma za ovaj vikend

уторак, 12. октобар 2021.

U spomen pesniku Dusku Trifunovicu (bootleg by pparadiso) (2009)


U spomen pesniku Dusku Trifunovicu (bootleg by pparadiso) (2009)

Dusko Trifunović (1933-2006)

U Novom Sadu, 2006. u 73. godini priminuo je veliki srpski pesnik Dusko Trifunović. Sa srpske pesničke scene otišao je jedan od njenih najdarovitijih i najčudesnijih pesnika. Sa sigurnošću se moze istaći da je on bio jedan od  najplodnijih pesnika u posljednih 50 godina. Dokazao je da u srpskom pesništvu ima toliko prostora, lepote, blagosti i toliko nedostignutih visova. On je pisao divnu, veliku i romanticnu poeziju.

"...Pamtite me po pesmama mojim..." Nikada ga nećemo zaboraviti, jer se njegovi stihovi ne mogu zaboraviti.

Genre................: Pop, Rock, Folk
Source...............: CD, Vinyl, Cassete
Year.................: 2009
Ripper...............: Easy CD-DA Extractor 5.03 & Plextor X-B950UE
Codec................: LAME 3.96
Version..............: MPEG 1 Layer III
Quality..............: Insane, (avg. bitrate: 320kbps)
Channels.............: Stereo / 44100 hz
Tags.................: ID3 v1.0, APE v2.000
Ripped by............: pparadiso on 16.5.2009
Included.............: NFO
Covers...............: Front

Spisak pesama:

01. Bijelo Dugme - Glavni junak jedne knjige
02. Cod - Sve bi dao da mi kazes da jos za nas ima nade
03. Indexi - Cajtnot
04. Jadranka Stojakovic - Ja nisam tvoga kova
05. Teska Industrija -  - Kadija
06. Zdravko Colic - Da mi nije ove moje tuge
07. Bijelo Dugme - Lova
08. Indexi - Treba omijesti manijake
09. Bijelo Dugme - Sta bi dao da si na mom mjestu
10. Zdravko Colic - Glavo luda
11. Jadranka Stojakovic - Otom potom
12. Bijelo Dugme - Pristao sam, bicu sve sto hoce
13. Bijelo Dugme - Odlikasi
14. Teska Industrija - Zasviraj i za pojas zadjeni
15. Zdravko Colic - Srce je jedna zverka stara
16. Bijelo Dugme - ma neka tajna veza
17. Indexi - Ti si mi bila u svemu naj
18. Bisera Veletanlic - Ko priznaje, pola mu se prasta
19. Bijelo Dugme - Sta je tu je
20. Cod- Budi jaca
21. Zdravko Colic - Rijeka suza i na njoj ladja
22. Zdravko Colic - Ljubomora
23. Teska Industrija - Karavan

Playing Time.........: 01:24:57
Total Size...........: 194.44 MB

Linkovi su u komentarima!

1 коментар:

pparadiso је рекао...

https://www.filefactory.com/file/581dyhi2np9c/DT.by.pparadiso.zip