Pesma za ovaj vikend

уторак, 31. јануар 2017.

Arsen Dedic - Moj Zanat (2014)



Arsen Dedic - Moj Zanat (2014)
Size: 328MB | Avi XVID | MP3 | 640x360

Dokumentarni film "Moj zanat" Mladena Maticevica, o zivotu i radu cuvenog kantautora Arsena Dedica. Na sam pomen imena Arsena Dedica, svako odmah pomisli na veliki broj sjajnih pesama koje su nam urezane u pamcenje, na more knjiga poezije, na boema, sarmera i bonvivana koji je u nasim zivotima odavno postao konstanta. I kako to obicno biva kod velikih umetnika cija dela postaju deo kolektivne svesti, on za zivota zapravo pocinje postojati u dva paralelna svemira. Prvi je svemir velikih, a u njemu je Arsen Krleza, ili mozda Ujevic popularne muzike, ravan Dylanu i Choenu, ali sarmantniji i topliji od obojice... Drugi svet je Arsen sam, obican covek iz susedne ulice, koji pokusava dostojanstveno voditi kormilo vlastitog zivota, zivota koji je odavno nadrastao njega samog..."Ono sve sto znas o meni, to je stvarno tako malo…" pocetak je pesme Arsena Dedica. Efekt je, cini se, ostao do danas. Publika i danas voli Arsena, kako njegove pesme kao i pricu o njemu. Proslavljeni kantautor uoci beogradske premijere dokumentarca „Moj zanat“ je rekao za Novosti: "Meni ide odjavna spica, pa mi je donekle i svejedno, ali vidim da sve polako posustaje".


Originalni naslov: Moj zanat
Duzina trajanja filma: 73 min
Godina: 2014
Zanr: Dokumentarni
Reziser: Mladen Maticevic

• Use JDownloader for easier downloads •

Linkovi su u komentarima

1 коментар:

pparadiso је рекао...

http://www.filefactory.com/file/5kygyh6yicm3/ADMZ.by.pparadiso.rar