Pesma za ovaj vikend

недеља, 10. октобар 2021.

Razni izvodjaci - Da sam ja netko - U cast Index-a (2007)


Razni izvodjaci - Da sam ja netko - U cast Index-a (2007)

Koncert posvećen pokojnim clanovima grupe "Indexi" Davorinu Popoviću, Bodi Kovaceviću i Đoki Kisiću.

Četiri i po decenije nakon osnivanja benda, hitove Indeksa pevali su poznata muzička imena iz Hrvatske, Bosne, Srbije, Slovenije i Makedonije. Svojim učešćem dali su svoj doprinos na očuvanju uspomene na čuvenu grupu i njene članove, od kojih su trojica preminula tokom poslednjih nekoliko godina.

Ovo je audio snimak koncerta u Zagrebačkom "Lisinskom" koji je oko bogatog muzičkog opusa Indexa okupio moze se slobodno reći, krem EX-YU prostora.

Zvanican cd koliko znam ne postoji. Ovo sam ja "grebovao" sa nekog Video snimka koji imam i trudio sam se da zvuk bide korektan. Isto tako i ovaj omot je moja izrada.

Genre................: Rock
Source...............: CD
Year.................: 2007
Ripper...............: CDex 1.50b7 & Samsung CDDVDW SH-S222A
Codec................: LAME
Version..............: MPEG 1 Layer III
Quality..............: Insane, (avg. bitrate: 320kbps)
Channels.............: Stereo / 44100 hz
Tags.................: ID3 v1.0, APE v2.000
Ripped by............: pparadiso on 14.7.2009
Included.............: NFO
Covers...............: Front Back 

CD-01

01.Tarik Filipovic - Uvod
02. Zelko Bebek - Plima
03. Ivana i Marija Husar - U jednim plavim ocima
04. Zoran Predin - Pozdravi Sonju
05. Mladen Vojicic Tifa - Krivac si ti
06. Kornelije Kovac i Bisera Veletanlic - Jutro ce promjeniti sve
07. Teska Industrija - Ruke pruzam
08. Teska industrija - Ti si mi bila u svemu naj
09. Boris Novkovic - Ispoli smo zlatni pehar
10. Tarik Filipovic - Sarajevska kisa
11. Kaliopi - Budi kao more
12. Hrvoje Hegedusic - Sanjam
Playing Time.........: 00:56:34
Total Size...........: 129.49 MB

CD-02

01. Aki Rahimovski - Sanjam
02. Dado, Aki, Tifa - Pjesma o Davoru
03. Zijad Gracic - Stihovi
04. Zeljko Bebek - Negdje na kraju, u zatisju
05. Vanna - Ti si mi bila u svemu naj, naj
06. Ivica Saric - Zute dunje
07. Halid Beslic - Snijeg pade na behar, na voce
08. Hari Varesanovic - Predaj se srce
09. Massimo - Balada
10. Mladen Vojicic Tifa - Sve ove godine
11. Dado Topic - Svijet u kojem zivim
12. Toni Cetinski - Da sam ja netko
13. Tarik Filipovic - Indexi i prijatelji
14. Hari Varesanovic - Bacila je sve niz rijeku
Playing Time.........: 01:07:49
Total Size...........: 155.22 MB

• Use JDownloader for easier downloads •


Нема коментара: